Es convoca un procés mitjançant convocatòria pública per a la creació d’una borsa de controladors/ores dels estacionaments vigilats o amb control horari (ZONES AIRE) per la provisió de fins a 20 llocs de treball al Departament de Mobilitat d’aquesta Societat Municipal.
S’obre període d’inscripció de 10 dies hàbils ( 15 de maig del 23 al 25 de maig del 23) per formar part d’un procés de selecció per conformar una Borsa de treball temporal de Tècnics/ques de gestió per a donar suport a la Gestió de Programes i Projectes dins de l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme.
La publicació de les diferents llistes es podrà consultar en aquesta pàgina web i a http://www.dinamitzaciolocallh.cat
Fases de la sol·licitud:
1) Presentació de la sol·licitud amb la documentació obligatòria inicial: Nivell de català sol·licitat i titulació requerida a les bases d'aquesta convocatòria, curriculum vitae en format europeu: https://europa.eu/europass/es ; acreditació de l’experiència professional: s’hauran de presentar els documents acreditatius del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional i categoria professional (certificat de serveis i/o nòmines i/o contractes laborals), Informe de vida laboral actualitzat i expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb data anterior al 15 de maig 2023 ; acreditació de la formació: s’hauran de presentar els documents acreditatius de la formació realitzada.
Certificat de diversitat funcional (discapacitat), s’haurà de presentar dictamen tècnic facultatiu de la valoració del grau de disminució expedit pel departament competent de la Generalitat de Catalunya, on consti el tipus i grau de diversitat funcional (discapacitat)
En cas de no estar en possessió de la nacionalitat espanyola haurà d'aportar la documentació corresponent.
2) Publicació de la llista provisional d’admesos al procés de selecció i candidats que tenen que realitzar prova de català. Esmenar possibles defectes i/o reclamacions de la llista provisional , es concedirà un termini de 3 dies naturals a comptar l’endemà de la publicació de la llista provisional.
3)Publicació de la llista definitiva d’admesos i convocatòria de la prova de català . Esmenats i corregits possibles defectes i reclamacions.
4)Publicació resultats prova de català i puntuació provisional mèrits de les persones admeses al procés de selecció. Esmenar possibles defectes i/o reclamacions de la llista provisional , es concedirà un termini de 3 dies naturals a comptar l’endemà de la publicació de la llista provisional puntuació.
5)Publicació de la llista definitiva amb la puntuació mèrits ,resoltes les possibles al·legacions presentades.
La presentació de les sol·licituds, la documentació requerida als mèrits , així com les esmenes , al·legacions o possibles reclamacions es realitza telemàticament a la Seu Electrònica.
Caldrà identificar-se amb certificat digital o amb identificació idCAT. Els certificats digitals acceptats poden consultar-se a https://seuelectronica.l-h.cat/certificats. Les bases de la convocatòria estableixen els requisits per participar a la convocatòria, així com els mèrits que es valoraran.
S’obre període d’inscripció de 10 dies hàbils ( 15 de maig del 23 al 25 de maig del 23) per formar part d’un procés de selecció per conformar una Borsa de treball temporal de Tècnics/ques de gestió per a donar suport a la Gestió de Programes i Projectes dins de l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme.
La publicació de les diferents llistes es podrà consultar en aquesta pàgina web i a http://www.dinamitzaciolocallh.cat
Fases de la sol·licitud:
1) Presentació de la sol·licitud amb la documentació obligatòria inicial: Nivell de català sol·licitat i titulació requerida a les bases d'aquesta convocatòria, curriculum vitae en format europeu: https://europa.eu/europass/es ; acreditació de l’experiència professional: s’hauran de presentar els documents acreditatius del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional i categoria professional (certificat de serveis i/o nòmines i/o contractes laborals), Informe de vida laboral actualitzat i expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb data anterior al 15 de maig 2023 ; acreditació de la formació: s’hauran de presentar els documents acreditatius de la formació realitzada.
Certificat de diversitat funcional (discapacitat), s’haurà de presentar dictamen tècnic facultatiu de la valoració del grau de disminució expedit pel departament competent de la Generalitat de Catalunya, on consti el tipus i grau de diversitat funcional (discapacitat)
En cas de no estar en possessió de la nacionalitat espanyola haurà d'aportar la documentació corresponent.
2) Publicació de la llista provisional d’admesos al procés de selecció i candidats que tenen que realitzar prova de català. Esmenar possibles defectes i/o reclamacions de la llista provisional , es concedirà un termini de 3 dies naturals a comptar l’endemà de la publicació de la llista provisional.
3)Publicació de la llista definitiva d’admesos i convocatòria de la prova de català . Esmenats i corregits possibles defectes i reclamacions.
4)Publicació resultats prova de català i puntuació provisional mèrits de les persones admeses al procés de selecció. Esmenar possibles defectes i/o reclamacions de la llista provisional , es concedirà un termini de 3 dies naturals a comptar l’endemà de la publicació de la llista provisional puntuació.
5)Publicació de la llista definitiva amb la puntuació mèrits ,resoltes les possibles al·legacions presentades.
La presentació de les sol·licituds, la documentació requerida als mèrits , així com les esmenes , al·legacions o possibles reclamacions es realitza telemàticament a la Seu Electrònica.
Caldrà identificar-se amb certificat digital o amb identificació idCAT. Els certificats digitals acceptats poden consultar-se a https://seuelectronica.l-h.cat/certificats. Les bases de la convocatòria estableixen els requisits per participar a la convocatòria, així com els mèrits que es valoraran.
Es publica a Seu Electrònica de l'Ajuntament de L'Hospitalet l'anunci d'un pla d'ocupació destinat a 32 persones i subvencionat per la DIBA, amb una durada màxima de 6 mesos. L'inici previst de contractació és preveu pel 01 de juliol.
S’obre el període d’inscripció el dia 2 de maig de 2023 a partir de les 12:00 hores i es tancarà el dia 12 de maig de 2023 a les 12:00.
Les especialitats són:
Teniu la informació detallada en el següent enllaç: PLA OCUPACIÓ
S'obre procés de selecció a través de l'oferta Feina Activa (imprescindible inscripció a l'oferta del portal Feina Activa per participar en el procés de selecció) fins dimecres dia 13 d'abril de 2023 .
Contractació: 2 mesos (en tot cas finalització contracte 30/06/2023)
Sou: 1.615,58 € bruts mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
Jornada Completa de 37'5 h setmanals
Titulació: Estar en possessió de la titulació de Batxillerat o equivalent
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
Es valorarà el tracte amb el públic i domini de les eines digitals a nivell usuari
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà el dijous dia 13 d’abril de 2023.
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TÈCNICS/QUES AUXILIARS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER DONAR SUPORT A LA GESTIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/40/2020 DE 04 DE NOVEMBRE DE 2020.
Documentació a entregar :
-Titulació requisit accés
-Nivell C1 de Català
-Currículum Vítae
-Acreditació de l’experiència professional: s’hauran de presentar els documents acreditatius (contractes , nomines etc) del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional, categoria professional i funcions realitzades.
Informe de Vida Laboral actualitzat, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb data posterior al dia de publicació de l'oferta
-Acreditació de la formació: s’hauran de presentar els documents acreditatius de la formació realitzada
L’Ajuntament contractarà 34 joves d’entre 18 i 34 anys amb titulació universitària i en situació d’atur com a personal tècnic superior a jornada completa.
L’inici de la contractació es preveu per al mes de maig i s’estendrà fins al 31 de desembre del 2023, amb possibilitat de pròrroga fins a un màxim de 12 mesos de contracte.
Les persones candidates treballaran en diverses àrees de l’Ajuntament en els àmbits de dret, psicologia, ciències econòmiques, arquitectura tècnica i edificació, enginyeria, ciències polítiques, comunicació, història, pedagogia, gestió i administració pública i relacions laborals i sociologia.
El període d’inscripció estarà obert fins al 20 de març. Es poden consultar les places ofertes i les seves funcions i fer-ne la sol·licitud a la seu electrònica en aquest enllaç .
NIVELL D'ESTUDIS - Batxillerat, cicle formatiu de grau superior o equivalent
EXPERIÈNCIA LABORAL - Mínim 3 anys amb tasques similars:
FORMACIÓ ESPECÍFICA
HABILITATS
AQUESTA OFERTA ES PUBLICARÀ AL PORTAL FEINA ACTIVA DEL SERVEI D'OCUPACIÓ DE CATALUNYA, I RESTARÀ OBERTA FINS EL DIA 8 DE MARÇ DE 2023.
LES PERSONES CANDIDATES PODRAN APORTAR LA SEVA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA SEGUINT LES INSTRUCCIONS RECOLLIDES A L'ARXIU PDF ADJUNT.
LES BAREMACIONS ES DURAN A TERME SEGUINT ELS CRITERIS CONTINGUTS A L'ACORD DE JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 4 DE NOVEMBRE DE 2020, QUE S'ADJUNTA
L’objecte és convocar proves de selecció per a la contractació, mitjançant la modalitat de “contracte de treball formatiu per la obtenció de la pràctica professional” de Periodistes Multimèdia en els Mitjans de Comunicació titularitat de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, que gestiona aquesta Societat Municipal mitjançant el sistema selectiu de concurs, mitjançant la creació d’una borsa d'un màxim de 10 persones.
En aquest espai es publicaran els resultats provisionals i definitius de les candidatures que presentin documentació per aquesta convocatòria.
1.- NOTA IMPORTANT
Per la singularitat del col·lectiu al qual s’adreça la convocatòria i, com a mesura de protecció, la informació sobre el procés de selecció en la LINIA DONA es farà nominalment o bé per correu electrònic o telefònicament amb cadascuna de les participants que tinguin dades protegides i participin en el procés de selecció . No es publicarà ni es facilitarà informació per cap altre canal de difusió.
La resta de participaran podran identificar-se en els llistats amb el número de registre que van obtenir alhora de realitzar l'inscripció.
No haver participat en qualsevol Pla d'Ocupació de l'Ajuntament d'Hospitalet realitzat en els darrers 12 mesos de la data d'inici d'inscripció.
2. PERÍODE D'INSCRIPCIÓ
Des de dilluns 09 de gener a les 14.00, i fins el 16 de gener a les 14.00 hores, s’obre el període d’Inscripcions per a participar al Pla d’Ocupació Treball i Formació DONA inscripcions aquí
Aquest període de sol.licituds resta obert per totes les persones usuàries que hagin rebut prèviament la carta del SOC informant de la convocatòria.
Si vosté considera que pot complir requisits, pot escriure un correu, en funció del seu lloc d’empadronament, per cursar la corresponent sol.licitud a les Oficines de Treball de la Generalitat
Oficina de treball Cobalt:ofertescobalto.soc@gencat.cat Districtes: 08902;08903;08904; 08907; 08908
Oficina de treball La Farga: oferteshospfarga.soc@gencat.cat Districtes: 08901, 08905 i 08906
3.DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR EN EL MOMENT DE L'INSCRIPCIÓ (Original i fotocopia)
Un cop revisada tota la documentació aportada per les persones sol·licitants, es farà una valoració de l'experiència laboral, la formació acreditada així com altres aspectes establerts com a prioritaris dins de la convocatòria.
S'obre procés de presentació de documentació en referència a oferta nº29226 de Feina Activa fins dimecres 07 de desembre de 2022 a les 14h.
Funcions del lloc de treball:
1. Cogestionar i supervisar la documentació interna, el tractament de les dades dels/de les usuaris/àries i la documentació mensual.
2. Coordinar les tasques dels tècnics orientadors dels dispositiu del programa i gestionar les seves agendes.
3. Supervisar el material desenvolupat pels tècnics en les accions grupals.
4. Donar suport en les accions grupals d’acollida d’usuaris/àries i desenvolupament d’altres activitats.
5. Coordinació amb el tècnic coordinador de formació, per tal de donar resposta a les necessitats formatives dels participants mitjançant els itineraris inclosos a les esferes i articular els itineraris de les formacions a mida d’aquestes necessitats.
6. Elaborar informes mensuals, trimestrals i semestrals.
7. Cogestionar i supervisar la derivació de participants del Dispositiu d'Inserció Laboral ubicat a la Zona Nord de la ciutat a les accions de capacitació.
8. Coordinació amb el tècnic coordinador d’orientació, per tal de donar resposta a les necessitats formatives dels participants del Dispositiu d'inserció Laboral.
9. Dissenyar i coordinar la formació realitzada dins del Dispositiu.
10. Planificar, coordinar i fer el seguiment de la Formació.
11. Coordinar i establir les diferents reunions i/o contactes amb les empreses proveïdores i docents de les formacions.
12. Avaluar l‘impacte de la formació així com fer seguiment dels docents, proveïdors i alumnes.
CONTRACTACIÓ: 10 mesos
SOU: 2.115 € bruts mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37'5 h setmanals
TITULACIÓ: Estar en possessió de la titulació de Diplomatura Universitària o Grau o Llicenciatura Universitària, preferentment Ciències del Treball, Relaciones Laborals, Recursos Humans i Ocupació, Educació Social, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Treball Social, Dret, Antropologia, Sociologia, Ciències Polítiques.
En cas que la titulació universitària de les persones expertes no sigui adequada, hauran d’acreditar experiència mínima professional en l’àmbit de l'oferta.
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
Acreditació del nivell d'espanyol DELE C1 o certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER A LA GESTIÓ I/O REALITZACIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES DINS DE L’ÀMBIT DE LA FORMACIÓ OCUPACIONAL I EL FOMENT DE L’OCUPACIÓ DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h
Documentació a entregar :
S'obre procés de presentació de documentació en referència a oferta nº29226 de Feina Activa fins dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h.
Funcions del lloc de treball:
1. Tasques d’atenció a usuaris/àries en la primera acollida i recollida de demandes.
2. Realitzar tasques de suport administratiu sobre expedients físics o electrònics (redactar documents segons les instruccions i els models; treballs de mecanografiat, transcripció i còpia de documents; de la justificació del projecte Treball als Barris ( Programa A, Programa C i Programa D).
3. Atendre al públic i donar informació i orientar telefònicament i presencialment al públic.
4. Tramitar i fer el seguiment dels expedients relacionats amb els plans i programes.
5. Registrar, classificar, distribuir i arxivar documents i correspondència.
6. Mantenir actualitzat l’arxiu i les bases de dades de la unitat.
7. Realitzar les trameses pròpies de la unitat.
8. Realitzar registres en bases de dades i tasques de càlcul.
9. I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
CONTRACTACIÓ: 10 mesos
SOU: 1.170 € bruts mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37'5 h setmanals
TITULACIÓ: Graduat en ESO o equivalent.
Es valorarà l'experiència professional, segons les tasques i funcions en l'administració pública i/o en els seus organismes dependents, incloses les empreses amb capital públic, o en el sector privat.
Es valoraran els cursos, seminaris, jornades etc. que tinguin relació amb les tasques a desenvolupar, inclosos els cursos de prevenció de riscos laborals,transparència, administració electrònica, protecció de dades, ofimàtica.
Acreditació del nivell de suficiència de català B1, mitjançant la presentació de títols, diplomes i certificats equivalents als certificats del coneixement de català de la secretaria de Política Lingüística. (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
Acreditació del nivell d'espanyol DELE C1 o certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A AUXILIARS ADMINISTRATIUS/VES, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER DONAR SUPORT A LA GESTIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES DINS DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONOMICA I TURISME, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà el dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h
Documentació a entregar :
S'obre procés de presentació de documentació en referència a oferta nº29226 de Feina Activa fins dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h.
Funcions del lloc de treball:
1. Identificar necessitats del territori i acompanyar als agents en la presa de decisions envers en aquestes necessitats detectades.
2. Desenvolupament de subsectors estratègics per la ciutat, per tal de vincular les demandes de les empreses amb la capacitació de les persones en cerca de feina en aquests sectors.
3. Promoure l’economia social i solidària.
4. Afavorir el treball en xarxa amb les entitats del territori.
5. Facilitar la integració dels diferents projectes estratègics comunitaris existents a la Zona Nord.
6. Acompanyar i sensibilitzar en l’aprofitament de nous espai de reflexió.
7. Coordinar i participar en la construcció de mecanismes de difusió, tant del projecte Treball als Barris com d’altres projectes del territori
8. Vetllar per la incorporació de la perspectiva de gènere en totes les accions el Projecte Treball als Barris.
9. Promoure una major participació dels joves als projecte de TB.
10. Detectar els col·lectius de major vulnerabilitat en el territori. Acompanyar en el disseny d’accions d’ocupació dirigides a dones, joves i altres col·lectius.
11. Dirigir les accions dels programa Treball als barris i la seva coordinació amb l’administració local.
CONTRACTACIÓ: 10 mesos
SOU: 2.115 € bruts mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37'5 h setmanals
TITULACIÓ: Estar en possessió de la titulació de Diplomatura Universitària o Grau o Llicenciatura Universitària, preferentment Ciències del Treball, Relaciones Laborals, Recursos Humans i Ocupació, Educació Social, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Treball Social, Dret, Antropologia, Sociologia, Ciències Polítiques.
En cas que la titulació universitària de les persones expertes no sigui adequada, hauran d’acreditar experiència mínima professional en l’àmbit de l'oferta.
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
Acreditació del nivell d'espanyol DELE C1 o certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER A LA GESTIÓ I/O REALITZACIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES DINS DE L’ÀMBIT DE LA FORMACIÓ OCUPACIONAL I EL FOMENT DE L’OCUPACIÓ DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà el dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h
Documentació a entregar :
S'obre procés de presentació de documentació en referència a oferta nº29248 de Feina Activa fins dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h.
Funcions del lloc de treball:
1. Identificar les necessitats del territori en l’àmbit de les TIC.
2. Acompanyar als agents en la presa de decisions envers les necessitats detectades.
3. Afavorir el treball en xarxa amb les entitats del territori.
4. Facilitar la integració dels diferents projectes estratègic comunitaris existents a la Zona Nord vinculats amb les TIC.
5. Acompanyar i sensibilitzar en l’aprofitament de nous espai de reflexió.
6. Coordinar i participar en la construcció de mecanismes de difusió tant del projecte treball als barris com d’altres projectes del territori
7. Detectar els col·lectius de major vulnerabilitat en el territori.
8. Vetllar per la incorporació de la perspectiva de gènere en totes les accions TIC dins el Projecte Treball als Barris.
9. Acompanyar en el disseny d’accions d’ocupació dirigides a dones, joves i altres col·lectius vinculades a les competència i coneixements digitals.
10. Participar les accions dels programa Treball als barris i la seva coordinació amb l’administració local.
11. Incorporar millores i eines digitals dins de l’espai de recerca de feina del Dispositiu d’Inserció Laboral, incorporant metodologies d’intervenció innovadores, en coordinació amb el monitor de TIC docents de competències transversals.
CONTRACTACIÓ: 10 mesos
SOU: 2.115 € bruts mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37'5 h setmanals
TITULACIÓ: Estar en possessió de la titulació de Diplomatura Universitària o Grau o Llicenciatura Universitària, preferentment Ciències del Treball, Relaciones Laborals, Recursos Humans i Ocupació, Educació Social, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Treball Social, Dret, Antropologia, Sociologia, Ciències Polítiques.
En cas que la titulació universitària de les persones expertes no sigui adequada, hauran d’acreditar experiència mínima professional en l’àmbit de l'oferta.
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
Acreditació del nivell d'espanyol DELE C1 o certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER A LA GESTIÓ I/O REALITZACIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES DINS DE L’ÀMBIT DE LA FORMACIÓ OCUPACIONAL I EL FOMENT DE L’OCUPACIÓ DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà el dimecres 7 de desembre de 2022 a les 14h
Documentació a entregar :
S'obre procés de selecció a través de l'oferta Feina Activa (imprescindible inscripció a l'oferta del portal Feina Activa per participar en el procés de selecció) fins dimecres dia 26 d'octubre de 2022 a les 23:59 hores
Funcions dels llocs de treball:
1. Desenvolupar la redacció del pla d’acció del projecte Marketplace de la restauració amb la relació de tasques específiques a dur a terme.
2. Elaborar els indicadors de seguiment, d’acompliment, d’avaluació de les diferents actuacions dins del projecte Marketplace.
3. Elaboració de la memòria d’execució i d’altres documents de similar naturalesa en relació al desenvolupament del projecte.
4. Coordinació amb d’altres unitats i àrees de gestió municipals que es requereixi per el correcte desenvolupament del projecte.
5. Elaborar la documentació tècnica i els materials de difusió corresponents.
6. Informar i sensibilitzar del projecte al públic objectiu (restauradors) i mantenir els contactes necessaris amb empreses, entitats locals i altres institucions i organismes per el correcte funcionament del projecte.
7. Crear un pla de formació orientat a donar eines al sector de la restauració per al correcte desenvolupament i participació en el Marketplace.
8. Dissenyar la campanya de difusió i comunicació per donar a conèixer el desenvolupament del Marketplace a la ciutadania.
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER A LA GESTIÓ I/O REALITZACIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES DINS DE L’ÀMBIT DE TURISME DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà 26 d'octubre de 2022 a les 23:59 hores
Documentació a entregar :
S'obre procés de selecció a través de l'oferta Feina Activa (imprescindible inscripció a l'oferta per participar en el procés de selecció) fins divendres 14 d'octubre de 2022.
Funcions dels llocs de treball:
1. Anàlisi de la situació socioeconòmica actual i de la situació del teixit productiu en particular.
2. Execució de les línies estratègiques incloses a la memòria de sol·licitud del programa concret que es desenvolupi.
3. Estudi i anàlisi de la normativa del programa (resolució, convocatòria, règim, guies de prescripcions tècniques).
4. Estudi i anàlisi de la situació sòcio-econòmica municipal (nivells d’ocupació, teixit productiu, contractació, etc).
5. Redacció, arxiu i control de la documentació d’execució del programa.
6. Elaborar projectes, estudis i informes tècnics en matèria de desenvolupament econòmic.
7. Elaborar la documentació tècnica i els materials de difusió corresponents als projectes realitzats, adaptant la informació a les característiques dels usuaris/es.
8. Aplicar, en el desenvolupament de les seves funcions, els criteris bàsics de comunicació i imatge establerts per la corporació.
9. Redacció de les memòries tècniques de justificació del programa (memòria d’execució i d’altres documents de similar naturalesa).
10. Elaboració de graelles d’indicadors d’acompliment .
11. Elaboració dels informes de control i seguiment periòdics.
12. Coordinació amb els departaments responsables de l’execució del programa.
13. Col·laboració amb d’altres unitats de treball i/o Àrees municipals per a la correcta execució del programa.
14. Assessorar i donar suport en la elaboració d’estratègies de desenvolupament econòmic, així com en la planificació, promoció i gestió de les activitats derivades del seu pla d’actuació.
15. Mantenir els contactes necessaris amb tercers (empreses, entitats locals i altres institucions i organismes) per dur a terme les seves tasques, així com participar en aquelles comissions, fòrums, grups de treball, etc., per als quals sigui designat/da.
16. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans
CONTRACTACIÓ: 1 any, (amb possibilitat de pròrroga fins al 31 de desembre de 2023).
SOU: 1.989,49 € bruts mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37'5 h setmanals
TITULACIÓ: Estar en possessió de la titulació de Grau/llicenciatura en la branca de Ciències socials i jurídiques.
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
Acreditació del nivell d'espanyol DELE C1 o certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes (en cas de no acreditar-se s’haurà de realitzar les proves especifiques)
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER A LA GESTIÓ I/O REALITZACIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES DINS DE L’ÀMBIT DE DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà el divendres dia 14 d’octubre de 2022.
Documentació a entregar :
Informació i bases
A la pàgina web de La Farga, GEM, S.A. (www.lafarga.com) .
Presentació de sol·licituds
A les oficines de La Farga, Gestió d’Equipaments Municipals, S.A. situades al carrer Barcelona, núm. 2, de l’Hospitalet, des del dia 5 d’octubre de 2022 fins al dia 26 d’octubre de 2022 ambdós inclosos.
L’horari de presentació de sol·licituds serà: de 08:00 hores fins a les 18:30 hores ininterrompudament a excepció del dia 26 d’octubre, data en que finalitzarà el termini de presentació de sol·licituds a les 14:00 hores.
Telèfon de contacte: 93.088.21.00
CONVOCATÒRIA ApropAMB, PLA METROPOLITÀ DE SUPORT A LA COHESIÓ SOCIAL, L'ECONOMIA DE PROXIMITAT I LA COPRODUCCIÓ DE SERVEIS PER ALS MUNICIPIS DE L'AMB”: PROJECTE "NEXE JOVE L'HOSPITALET".
S'obre procés de selecció a través de l'oferta Feina Activa (imprescindible inscripció a l'oferta per participar en el procés de selecció) de l'1 d'agost 2022 fins al 15 d'agost de 2022.
CONTRACTACIÓ: Segona quinzena de setembre fins al 31 de desembre de 2022 (amb possibilitat de pròrroga com a màxim fins a 30 d'abril de 2023).
SOU: 1.560,95 € brut mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37,5 h setmanals
TITULACIÓ: Estar en possessió de la titulació de Batxillerat o equivalent.
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s'haurà de realitzar les proves específiques).
Es valorarà el tracte amb el públic i domini de les eines digitals en l'àmbit usuari
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TÈCNICS/QUES AUXILIARS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, PER DONAR SUPORT A LA GESTIÓ DE PROGRAMES I PROJECTES, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/40/2020 DE 04 DE NOVEMBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, es realitzarà des del 22 d'agost al 26 d'agost 2022.
Documentació a entregar:
Titulació requisit de accés
Nivell C1 de Català
Currículum Vítae
Acreditació de l'experiència professional: s'hauran de presentar els documents acreditatius (contractes, nòmines, etc) del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional, categoria professional i funcions dutes a terme.
Informe de Vida Laboral actualitzat, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb data posterior al dia de publicació de l'oferta.
Acreditació de la formació: s'hauran de presentar els documents acreditatius de la formació realitzada
S'obre procés de selecció a través de l'oferta Feina Activa (imprescindible inscripció a l'oferta per participar en el procés de selecció) de l'1 d'agost 2022 fins al 15 d'agost de 2022.
CONTRACTACIÓ: Segona quinzena de setembre fins al 31 de desembre de 2022 (amb possibilitat de pròrroga fins al 31 de desembre de 2023).
Sou: 2.316,73 € brut mes per 14 pagues o la seva part proporcional.
JORNADA COMPLETA de 37,5 h setmanals
TITULACIÓ: Estar en possessió de la titulació de Grau/llicenciatura en la branca de Ciències socials i jurídiques, Enginyeries Superior. Es valorarà Post-Grau/Màster
Acreditació del nivell de suficiència de català C1 (en cas de no acreditar-se s'haurà de realitzar les proves específiques).
Recomanat idioma anglès parlat i escrit. Valorable altres llengües
EXPERIÈNCIA LABORAL ACREDITABLE
· Experiència de 5 anys en gestió/direcció de projectes.
· Coordinació d'equips
· Coordinació/Gestió i justificació de projectes i subvencions públiques
FORMACIÓ ESPECÍFICA
· Planificació i Gestió de Projectes Europeus (imprescindible)
· Avaluació del disseny i impacte de polítiques públiques.
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, es realitzarà des del 22 d'agost al 26 d'agost 2022.
S'AMPLIA EL PERIODE D'INSCRIPCIÓ A SEU ELECTRÒNICA DE LH FINS EL 06 DE SETEMBRE DEL 2022 per tal de garantir la màxima difusió possible.
Documentació a entregar:
Titulació requisit de accés
Nivell C1 de Català
Currículum Vítae
Acreditació de l'experiència professional: s'hauran de presentar els documents acreditatius (contractes, nòmines, etc) del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional, categoria professional i funcions dutes a terme.
Informe de Vida Laboral actualitzat, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb data posterior al dia de publicació de l'oferta.
Acreditació de la formació: s’hauran de presentar els documents acreditatius de la formació realitzada
Finalitzat el termini d'entrega de documentació i baremació de les candidatures adscrites al procés de seleccio vigent :
14852 COORDINADOR DE PROJECTE TÈCNIC SUPERIOR A4_12 mesos
14865 TÈCNICS ADMINISTRATIUS/VES C5_ 12 mesos
14886 TÈCNIC COORDINADOR DE FORMACIÓ A6_ 12 mesos
14890 ORIENTADORS PROFESSIONALS A5_ 12 mesos
14894 ORIENTADORS PROFESIONALS A6_ 6 mesos
Informen de la publicació de les llistes provisionals amb les puntuacions obtingudes, així com el termini establert per realitzar esmenes a la puntuació.
Es podrà sol·licitar revisió de puntuació els dies 23 i 24 de juliol 2022. Es realitzarà la corresponent sol·licitud des de la web:http://seuelectronica.lh.cat
Procediment d’al·legacions dins de Seu electrònica de l’Ajuntament de l’Hospitalet
1.- Podeu obtenir una clau d'accés fàcilment al idCatMòbil, només necessiteu tenir a prop el vostre DNI/NIE, la vostra targeta sanitària individual o la targeta de MUFACE i el vostre aparell de telèfon mòbil.
2.- Una vegada feta l'alta a l'idCATMòbil, accediu a la pàgina "seuelectronica.l-h.cat", a l'apartat de tramitació entreu dins l'apartat "Tràmits", i cerqueu "Aportació de documentació a un expedient obert" L'OAC té aquesta pàgina d'ajut: https://www.aoc.cat/knowledgebase/alta-sense-certificat-digital/
3.- Durant aquest procés l’aspirant s’haurà d’identificar amb l’expedient assignat AJT/39001/2022 .
Aquest llistat provisional està associat al número de registre generat durant la inscripció.
PROGRAMA APROPAMB
TÈCNIC SUPERIOR_ 5 mesos
Sou: 2.133,57 € per 14 pagues o la seva part proporcional.
Jornada completa de 37'5 h setmanals
FORMACIÓ REGLADA ACREDITABLE:
- Llicenciatura o Grau en Ciències Socials
FORMACIÓ ESPECÍFICA:
- Formació complementaria en l'àmbit de projectes socials
EXPERIÈNCIA ACREDITABLE:
- Coordinació de projectes i equips en l'àmbit de la gestió pública
- Elaboració memòries descriptives (amb anàlisi de dades) i informes tècnics en el marc de gestió de projectes públics.
REQUISITS OPCIONALS:
- Experiència laboral en gestió de projectes socials i vinculats a l'lús de les tecnologies
FORMACIÓ ESPECIFICA OPCIONAL:
- Formació en temes digitals
L'aportació de documentació, per aquest procés de selecció, finalitzarà el dimecres 06 de juliol de 2022.
PER TAL DE VALORAR ELS MÈRITS DELS CANDIDATS/TES, ES FARÀ US DELS CRITERIS I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL LABORAL COM A TITULATS/DES SUPERIORS, AMB CARÀCTER TEMPORAL, APROVATS PER JUNTA DE GOVERN EN SESSIÓ AJT/JGL/36/2020 DE 07 D'OCTUBRE DE 2020.
Documentació a entregar :
· Titulació requisit accés
· Nivell C de Català
· Currículum Vítae
· Acreditació de l’experiència professional: s’hauran de presentar els documents acreditatius (contractes , nomines etc) del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional, categoria professional i funcions realitzades.
· Informe de Vida Laboral actualitzat, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb data posterior al dia de publicació de l'oferta
· Acreditació de la formació: s’hauran de presentar els documents acreditatius de la formació realitzada
Convocatòria “Plans locals d’Ocupació. Xarxa de Governs Locals 2020-2023” de la Diputació de Barcelona
Des del dilluns 11 d'abril i fins el divendres 22 d'abril de 2022 s'obre la inscripció pel següent pla d'ocupació:
(Per inscriure's en aquest pla d'ocupació, les oficines de treball de la Generalitat, situades a la ciutat de L'Hospitalet, enviaran a aquelles persones que puguin complir requisits una carta amb les característiques i condicions del pla d'ocupació). Si vosté considera que pot complir requisits, pot escriure un correu, en funció del seu lloc d’empadronament, per cursar la corresponent sol.licitud a les Oficines de Treball de la Generalitat
Oficina de treball Cobalt: ofertescobalto.soc@gencat.cat Districtes: 08902;08903;08904; 08907; 08908
Oficina de treball La Farga: oferteshospfarga.soc@gencat.cat Districtes: 08901, 08905 i 08906
LINEA MG52 (contractació 12 mesos) : Poden participar les persones de 52 anys o més que estiguin en situació d'atur inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO).
LINEA PANP (contractació 12 mesos): Poden participar les persones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada, no perceptores de prestació per desocupació.Per aquesta línia, s'entén per persones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada, les persones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), com a mínim 6 mesos, durant els 18 mesos anteriors a la data de la presentació de la corresponent oferta d'ocupació.
LINEA PRG (contractació 12 mesos): Poden participar les persones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), destinatàries de la renda garantida de ciutadania. En el supòsit en què en l'àmbit territorial de l'entitat beneficiària no hi hagi suficients persones destinatàries de la renda garantida de ciutadania que s'adeqüin al lloc de treball a cobrir per l'entitat beneficiària, es consideren també persones destinatàries d'aquesta línia, aquelles que hagin sol·licitat la prestació de la renda garantida de ciutadania en els sis mesos anteriors a la publicació de la Resolució.
NOTA IMPORTANT: L’execució i formalització dels contractes d’aquest programa queda supeditada a la resolució favorable per part del SOC de la subvenció sol·licitada.
Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local
Aquest programa està regulat per la RESOLUCIÓ EMT/349/2022, de 15 de febrer, per la qual s'obre la convocatòria per a l'any 2022, en relació amb les actuacions de la Línia ACOL del Programa Treball i Formació (ref. BDNS 610949).
CONVOCATÒRIA PÚBLICA PER A LA CONTRACTACIÓ, MITJANÇANT LA MODALITAT DE “CONTRACTE DE TREBALL EN PRÀCTIQUES”, DE TÈCNICS/QUES POLIVALENTS MULTIMÈDIA EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ MUNICIPALS DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT.
En aquest espai es publicaran els resultats provisionals i definitius de les candidatures que han presentat documentació per aquesta convocatòria.
1.- NOTA IMPORTANT
Per la singularitat del col·lectiu al qual s’adreça la convocatòria i, com a mesura de protecció, la informació sobre el procés de selecció en la LINIA DONA es farà nominalment o bé per correu electrònic o telefònicament amb cadascuna de les participants en el programa. No es publicarà ni es facilitarà informació per cap altre canal de difusió.
2.- NOTA IMPORTANT
Segons s’indica a la Guia de prescripcions tècniques per les entitats beneficiàries del Programa Treball i Formació 2021 – Línies DONA i MG45, aprovada pel Servei de Programes d’Oportunitats d’Ocupació, en el Punt 1.1: “Les persones destinatàries del Programa, a més de tenir la capacitat per dur a terme les actuacions de contractació, han de poder participar en l’actuació de formació que preveu realitzar l’entitat beneficiària, per la qual cosa, les persones que tinguin feta la formació que l’entitat té atorgada no són persones candidates adients perquè no podran participar en l’actuació de formació.”
Per tant, si alguna de les persones candidates EN SITUACIÓ DE TITULAR o RESERVA han realitzat amb anterioritat les formacions que es detallen a continuació, NO PODRAN SER CONTRACTADES en el Pla d’Ocupació LÍNIA DONA, LÍNIA MG-45 DEL PROGRAMA TREBALL I FORMACIÓ (SOC–TRFO EELLCS):
FORMACIONS:
· IFC Competències digitals bàsiques - 30 hores
· IFC Tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu (ACTIC/C2) nivell bàsic - 30 hores
Aquest Pla d’Ocupació està finançat per la Diputació de Barcelona: Convocatòria "Pla de reactivació de l'ocupació" per al 2021, en el marc del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l'any 2020."
S'ofereixen un total de 58 llocs de treball en 16 especialitats diferents de Peons especialistes; Peons de civisme; Encarregats/es; Auxiliars administratius; Tècnics. auxiliars; Tècnics mitjos i Tècnics superiors
Aquest Pla d’Ocupació està finançat per: Convocatòria L’H Compromís amb les persones en el marc del Pla Metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023,1ª Convocatòria.
S'ofereixen un total de 21 llocs de treball en cinc especialitats diferents de Peons especialistes.
L'objecte d'aquesta convocatòria, és la constitució d'una borsa de treball a fi d'establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de tècnics/ques auxiliars com a personal laboral amb caràcter temporal en els àmbits de la formació i l'ocupació, el desenvolupament econòmic i el turisme per realitzar tasques de suport a la gestió
Podran participar les dones que es trobin en una de les situacions següents:
a) Les dones en situació d'atur inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), víctimes de violència de gènere.
b) Les dones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada no perceptores de prestació per desocupació o subsidi ni d'ajuts, preferentment més grans de 52 anys. S'entén per dones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada, les dones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), com a mínim 6 mesos durant els 24 mesos anteriors a la data de la presentació de la corresponent oferta d'ocupació. Es prioritzaran les persones que no tinguin la cotització suficient perquè se'ls reconegui la pensió de jubilació quan arribin a l'edat ordinària de jubilació.
Tindran caràcter preferent les dones que es trobin en una de les situacions anteriors i que, a més, tinguin reconegut oficialment un grau de discapacitat igual o superior al 33%.
Les persones destinatàries de les línies recollides a l'article 2 d'aquesta Resolució, hauran de complir els requisits específics en el moment de l'oferta de treball (13 de gener de 2021), i el requisit d'estar en situació de persones demandants d'ocupació no ocupades (DONO) el dia immediatament anterior a la data d'inici de la contractació laboral, a més:
- No haver participat en la convocatòria anterior del Programa Treball i Formació 2019.
- Estar inscrites en les Oficines de Treball de la Generalitat de la ciutat de L’Hospitalet de Llobregat.
- No haver realitzat les següents accions formatives:
- ADG Habilitats de comunicació 30
- ADG Intel·ligència emocional 30
LLOCS DE TREBALL:
Peó civisme (4 llocs de treball) i Ordenança (11 llocs de treball)
Si estan interessades a participar, i si efectivament creuen que reuneixen tots els requisits a l'Anunci s'indica el procediment per formar part del procés selectiu.
NOTA INFORMATIVA: S'obre la convocatòria d'ajuts a les persones participants en el projecte OCUPAL'H "La nova indústria a L'Hospitalet", durant l'any 2019-2020, per a l'assistència i aprofitament als itineraris formatius dins del projecte.
El termini per sol·licitar aquests ajuts és des del 10 de novembre de 2020 fins al 23 de novembre de 2020 ambdós inclosos.
La persona que vulgui accedir a aquests ajuts, ha de presentar l'imprès de sol·licitud normalitzat al Registre General d'aquest Ajuntament. Les sol·licituds s'han d'adreçar al cap de negociat de Formació i Qualificació Professional mitjançant el tràmit: “Aportació de documentació a un expedient obert", fent constar el número d'expedient: AJT/63106/2019
Juntament amb la sol·licitud s'ha d'annexar l'imprès d'Alta o modificació de dades de persones creditores.
Aquest Projecte està finançat pel Pla Metropolità de suport a les polítiques socials
municipals 2020-2023,1ª Convocatòria
NOTA INFORMATIVA: S’obre la convocatoria extraordinaria Treball i Formació Covid 19 .
Si estan interessats/as a participar, i si efectivament creuen que reuneixen tots els requisits, haureu d’enviar la vostra sol·licitud a les següents adreces de correu electrònic per a que les corresponents oficines puguin revisar si compliu amb tots els requisits del programa i de l’especialitat:
oferteshospfarga.soc@gencat.cat
CODIGOS POSTALES 08901, 08905, 08906
ofertescobalto.soc@gencat.cat
CODIGOS POSTALES 08902, 08903, 08904, 08907, 08908
Si compliu amb tots els requisits les oficines us enviaran una derivació nominal amb tota la informació detallada per poder realitzar la inscripció i aportació de documentació que serà mitjançant via telemàtica. NO ES VALORARÀ CAP EXPEDIENT SENSE LA CARTA DE DERIVACIÓ DE L'OFICINA DE TREBALL DEL SOC CORRESPONENT(OTG).
El termini per realitzar la inscripció és del 28 d’octubre de 2020 al 09 de novembre de 2020, ambdós inclosos.
L’objecte d’aquesta convocatòria, és la constitució d’una borsa de treball a fi d’establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de titulats superiors com a personal laboral amb caràcter temporal en els àmbits de la formació i l’ocupació. Programes i projectes de formació i qualificacions professionals, promoció de l’ocupació i plans d’ocupació per realitzar tasques de gestió, coordinació, tutoria, informació, orientació, prospecció i/o inserció laboral.
L'objecte d'aquesta convocatòria, és la constitució d'una borsa de treball a fi d'establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de titulats mitjos com a personal laboral amb caràcter temporal en els àmbits de la formació i l'ocupació. Programes i projectes de formació i qualificacions professionals, promoció de l'ocupació i plans d'ocupació per realitzar tasques de gestió, coordinació, tutoria, informació, orientació, prospecció i/o inserció laboral.
L’objecte d’aquesta convocatòria, és la constitució d’una borsa de treball a fi d’establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de titulats superiors com a personal laboral amb caràcter temporal en l’àmbit del Turisme. Promoció i foment del turisme i plans d’ocupació per realitzar tasques de gestió i coordinació.
L’objecte d’aquesta convocatòria, és la constitució d’una borsa de treball a fi d’establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de titulats superiors com a personal laboral amb caràcter temporal en l’àmbit del desenvolupament econòmic, suport al teixit productiu local, a l’emprenedoria i plans d’ocupació per realitzar tasques de gestió i coordinació.
L’objecte d’aquesta convocatòria, és la constitució d’una borsa de treball a fi d’establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de titulats mitjos com a personal laboral amb caràcter temporal en l’àmbit del desenvolupament econòmic, suport al teixit productiu local, a l’emprenedoria i plans d’ocupació per realitzar tasques de gestió i coordinació.
L’objecte d’aquesta convocatòria, és la constitució d’una borsa de treball a fi d’establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions d’auxiliars administratius com a personal laboral amb caràcter temporal per donar suport a la gestió de programes i programes i projectes dins de l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social.
L’objecte d’aquesta convocatòria, és la constitució d’una borsa de treball a fi d’establir un procediment àgil per cobrir futures contractacions de docents com a personal laboral amb caràcter temporal per a la impartició de formació en diverses Àrees Professionals dins de programes i projectes de formació i qualificacions professionals, promoció de l’ocupació i plans d’ocupació per realitzar tasques de docència.
L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de personal laboral com a auxiliar de suport (ordenança) amb caràcter temporal per donar suport a programes i projectes en el marc del programa "Centre Local de Suport a les Empreses", integrat al Catàleg de Serveis de la Diptuació de Barcelona, convocatòria 2020, dins de l'Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social.
De conformitat amb l'apartat tercer de la convocatòria, el període de inscripció s'iniciarà el 7 d'agost a partir de les 13:00 hores i finalitzarà el dia 17 d'agost a les 13:00 hores
L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció del personal per a la realització d’un Pla de Transició al Treball a la localitat de l’Hospitalet de Llobregat, en el marc dels programes de formació i inserció (PFI) dins del conveni de col·laboració celebrat en l’Administració de la Generalitat, mitjançant el Departament d’Educació, i l’Ajuntament, aprovat per acord de Junta de Govern Local de 20 de desembre de 2019 i signat a la mateixa data.
De conformitat amb l’apartat tercer de la convocatòria, el període de inscripció s’iniciarà el 17 de juliol a partir de les 13:00 hores i finalitzarà el dia 27 de juliol a les 13:00 hores.