Els Punts d’Atenció a Emprenedors/es (PAE) s’encarreguen de facilitar la creació de noves empreses, l’inici efectiu de la seva activitat i el seu desenvolupament, mitjançant la prestació de serveis d’informació, tramitació de documentació, assessorament, formació i suport al finançament empresarial.
Què oferim en el punt PAE?
- Serveis d’informació i assessorament a les persones emprenedores en la definició de les seves iniciatives empresarials durant els primers anys d’activitat de l’empresa.
- Iniciar el tràmit administratiu de constitució de l’empresa a través del Document Únic Electrònic (DUE), i la formalització de l’alta censal d’Hisenda i de l’alta a la Seguretat Social com a autònom.
Quines formes jurídiques poden tramitar l’alta?
- Treballador/a autònom/a (no societari).
Què fem a la visita al punt PAE?
- Durant la visita al PAE realitzarem el Document Únic Electrònic (DUE), on la persona emprenedora farà tots els tràmits necessaris per a la constitució de la seva empresa. Això inclou la comunicació amb tots els organismes implicats (Agència Tributària, Seguretat Social, etc.).
Avantatges de centrar els tràmits en un PAE?
- Agilitza el procés de creació d’una empresa.
- Redueix el nombre de desplaçaments a diferents organismes.
Què he de fer abans de la visita?
- Omplir el següent formulari amb les dades que se sol•liciten per realitzar els tràmits de constitució de l’activitat.
Per a més informació contacteu amb:
Oficina de Serveis a l’Empresa
93 402 60 23
oficinaserveiempresa@l-h.cat