Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Whatsapp

Vull vendre per internet, però, per on començo? Pautes per començar en el món de l'e-commerce

Veure imatge de Vull vendre per internet, però, per on començo? Pautes per començar en el món de l'e-commerce (nova finestra)
del 14 al 16 de juliol
Hora: 10
Data inici inscripció: 30/06/2020
Data fi inscripció: 13/07/2020
Duració aprox.:4 hores
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
Organitzadors: 
Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Punts d'inscripció/venda: Inscripció Online
Lloc: Gornal Activa Online

La venda en línia és una nova oportunitat (i amenaça) per alcomerciant. L’objectiu principal d'aquesta formació serà aprendre els conceptes bàsics per tenir una botiga en línia, especialment des del punt de vista estratègic i de màrqueting, i ajudar l’empresa a saber escollir eines i proveïdors, alhora que pugui conèixer les principals tècniques per donar visibilitat a la botiga en línia i crear un nou canal de venda.

Les sessions constaran dels següents continguts:

Sessió 1

OBJECTIU:
· Conèixer el funcionament de l’e-commerce i aconseguir saber què és el que em convé per fer la meva botiga en línia.

CONTINGUTS:

· Estratègia inicial: un canal en si o un complement de la meva botiga física?
· Conceptes bàsics. Introducció al màrqueting digital.
· Qui és el meu client? B2B, B2C, etc.
· En tinc prou amb una botiga en línia? Quina mena de botiga?
· Com saber escollir el meu proveïdor d’internet.

· Què fa l’usuari quan vol comprar per internet?

· Especialització, paraules clau de cerca, funcionament dels cercadors SEO i complement amb anuncis en línia: SEM.
· Com escollir paraules clau?
· On cal posar les paraules clau?

· De quines eines disposo per fer la meva botiga en línia?
· Prestashop: possiblement l’eina més fàcil i assequible. Mòduls.
· Altres eines: OS Commerce, Magento, Shopify, PuntCentric, etc.
· La importància de l’adaptació a les tablets i telèfons mòbils: plantilles.

Sessió 2

OBJECTIU:
· Saber com donar-me a conèixer a través de
la xarxa i com solucionar el procés de venda
en línia.

CONTINGUTS:
· El pla de màrqueting en línia: què fer per aconseguir visites i, per tant, nous usuaris?
· e-mail màrqueting per als nostres usuaris registrats.
· Màrqueting de continguts.
· Campanyes de publicitat: SEM, Facebook, display màrqueting.
· Què fer a les xarxes socials per a la meva botiga?
· Concursos, apps, i altres ginys.
· Interacció amb els usuaris i reputació en línia.

· La usabilitat: un cop ja tinc un visitant, què fer perquè acabi comprant. Conversió.

· La logística: el maldecap després de la venda.
· Empreses de paqueteria. Tracking. Temps d’entrega.
· Servir a botigues offline, punt de recollida.

· Les eines d’analítica.
· La base per incrementar les vendes futures.

 

Inscripció Online

Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Carrer Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)