Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Whatsapp

Eines gratuïtes al núvol d'internet per gestionar la teva empresa

Veure imatge de Eines gratuïtes al núvol d'internet per gestionar la teva empresa (nova finestra)
del 25 al 29 d'octubre
Hora: 10
Data inici inscripció: 29/09/2021
Data fi inscripció: 25/10/2021
Duració aprox.:4 hores
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
Organitzadors: 
Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Punts d'inscripció/venda:

Inscripcions Online

Lloc: 

Gornal activa Online

La nova revolució tecnològica resideix en el Núvol: Cloud és com es coneix el conjunt de serveis i recursos propis de la nova generació d’internet on es troben allotjades moltes aplicacions informàtiques gratuïtes. Com a exemple 1 de cada 5 empreses als EUA utilitza Google Docs, una suite ofimàtica gratuïta que no necessita de llicències, sistemes operatius ni actualitzacions. Conèixer, entendre i aprendre a utilitzar aquestes noves eines és fonamental per a reduir costos, augmentar la productivitat i aprofitar al màxim les potencialitats del núvol.

Els continuts es treballaran en 3 sessions:

Sessió 1

· Objectiu:

- Conèixer les eines de comunicació (correu, contactes i lloc web) integrades de Google i aprendre a utilitzar les seves funcions avançades com a etiquetes, filtres, reexpedicions, automatització de tasques, etc.
- Aprendre a generar un senzill lloc web amb un formulari de contacte.

· Continguts:

- Eines per a la comunicació:

* Gmail - correu electrònic avançat.
* Configuració.
* Comptes.
* Etiquetes.
* Funcions de cerca.
* Autoresponders.
* Funcions avançades.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de contactes.
* Crear contacte.
* Crear grups.
* Sincronització amb el mòbil.
* Exportació - importació de contactes.
* Google Sites - disseny i allotjament de planes web gratuïtes.
* Creació d'una plana web.
* Creació del menú de navegació.
* Ús de plantilles.
* Modificar els continguts.
* Administració d'un site.
* Formularis de contacte amb google forms.
* Tipus de gadgets.
* Wikis i fòrums.

Sessió 2

· Objectiu:

- Aprendre a utilitzar les eines de productivitat en el núvol ofertes per Google: full de càlcul, presentacions, processador de text, etc.
- Conèixer les funcionalitats avançades de compartició de documents i treball col·laboratiu juntament amb les funcions d'allotjament.

· Continguts:

- Productivitat:

* Agenda i calendari.
* Configuració.
* Calendaris compartits.
* Esdeveniments i tasques.
* Avisos.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de tasques.
* Google Apps (suite ofimàtica).
* Processador de textos.
* Full de càlcul.

* Formularis.
* Presentació de diapositives.
* Google Drive - disc dur al núvol.
* Gestió de documents.
* Compartir documents.
* Etiquetes.
* Pujar i descarregar documents.

Sessió 3

· Objectiu:

- Aprendre a utilitzar altres eines disponibles en el núvol per gestionar clients (CRM) ja sigui per a vendes, màrqueting i atenció al client. Veure les funcions avançades de bases de dades i desenvolupament de senzilles aplicacions a mesura.
- Conèixer les diferents solucions de facturació disponibles en el núvol.

· Continguts:

- Màrqueting i vendes.

* Zoho CRM - Gestió de clients.
* Configuració.
* Màrqueting i vendes.
* Atenció al client.
* Integració amb google apps.
* Zoho Creator - Base de dades i aplicacions.
* Crear formularis, taules i vistes.
* Workflows.
* Funcions bàsiques i avançades.
* Zoho SaleIQ - Chat online.
* Configuració.
* Facturació - http://www.simpleinvoices.org/
* Crear una nova factura.
* Factures recurrents.
* Solucions alternatives.

Inscripcions Online

Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Carrer Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) Avís legal