Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Whatsapp

EL (NOU) CONSUMIDOR ÉS 3.0, COM ACOMPLIR AMB LES SEVES EXPECTATIVES

Veure imatge de EL (NOU) CONSUMIDOR ÉS 3.0, COM ACOMPLIR AMB LES SEVES EXPECTATIVES (nova finestra)
del 2 al 4 d'abril
Data inici inscripció: 13/03/2019
Data fi inscripció: 01/04/2019
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
Organitzadors: 
Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Lloc: Gornal Activa(Gornal Activa)
C. Can Tries 20  (L'Hospitalet de Llobregat)Com arribar-hi
A través d’aquesta sessió formativa podràs saber com són i què n’esperen de tu les noves generacions (mil•lennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb renovats hàbits de consum-. També coneixeràs les seves inquietuds i exigències cap al mercat i aprendràs a com emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats.

La formació es realitzarà de manera presencial  en dues sessions els dies 2 i 4 d’abril de 10h a 14h a l’equipament municipal Gornal Activa.

Descobreix el temari d’aquestes dues sessions en el següent enllaç: http://www.dinamitzaciolocallh.cat/DetallCurs.aspx?1IYts2IvmKnDoP6QwhmexYAqazBqazB
Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Carretera del Mig, 85-87 (Sortida 15 Ronda de Dalt) - 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Carrer de Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)