Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Whatsapp

EINES BÀSIQUES DE L'EMPRENEDURIA

Veure imatge de EINES BÀSIQUES DE L'EMPRENEDURIA (nova finestra)
del 8 al 12 de juliol
Hora: de 10h a 14h
Duració aprox.:20 hores
Tipus d'entrada: Lliure
Preu: Gratuït
Organitzadors: 
Regidoria de Govern de Turisme i Desenvolupament Econòmic
Punts d'inscripció/venda: Inscripcions Online
Lloc: Gornal Activa(Gornal Activa)
C. Can Tries 20  (L'Hospitalet de Llobregat)Com arribar-hi
El curs "EINES BÀSIQUES DE L'EMPRENEDURIA" es realitzarà en 5 sessions que tindran lloc del 8 al 12 de juliol de 10 a 14h a l'equipament Gornal Activa. Aquells emprenedors que hi assisteixin aprendran els mecanismes necessaris per explorar, seleccionar i definir una idea de negoci / producte / servei fins a fer-ho viable. També desenvoluparan el potencial emprenedor, per detectar oportunitats, calcular riscos i organitzar els recursos necessaris darrere de l'èxit.

La formació va dirigida a professionals que vulguin fer un salt cap a la Emprenedoria a a través de la creació de la seva pròpia marca personal o del disseny d'una Start Up. El contingut que es tractarà en les sessions és el següent:


Bloc 1:
Presentació del Curs i dels participants.
Definició del Context Soci Econòmic Actual.
Afrontar els Models de Canvi: El cas Apple.
Quines són les habilitats de la nova generació d'emprenedors?
Concepte i exemples d'Innovació segons Tim Brown: La innovació a través del joc.
Nivells Clau de Factors d'Èxit.
Modelant a Steve Jobs, Richard Bandler i Oprah Winfrey.
La Al·legoria dels 6 picapedrers de Robert Dilts: ¿Veritablement, com ha de ser la meva feina, per viure-ho apassionadament?
Definició del Propòsit, la visió, la Missió i l'ambició.
Imaginieria Disney: l'Estratègia Creativa després l'imperi Disney.
Elon Musk: Un Exemple Inspirador.
La Piràmide de Maslow: Explorant les necessitats del nostre públic potencial.
Desenvolupament Inicial del Pla d'Acció: Objectiu, Estratègia i Coherència.
Conferència de Nick Vujicic: Estàs convençut teus límits?


Bloc 2:
La Por, Què és i com vèncer-la?
Un Exemple revelador: el cas de Michelle Poler.
Exploració i creació del nostre Elevator Pitch.
Simulacions crítiques d'entrevistes de treball i escenaris de networking.
Confecció minuciosa i anàlisi del Pla d'Acció temporalitzat.
Elaboració del Manual de marca personal.
Definició del públic potencial.
Productivitat personal conscient i construcció de plantilles d'aprofitament del temps.
Estratègies 2.0 de gestió del temps: Tim Ferris.
Optimització del nostre perfil de Linkedin i aprenentatge d'estratègies abruptes de posicionament de marca.
Importància de les xarxes socials i criteris de selecció de les mateixes.
Presentació del projecte.
Feedback, tancament i conclusions.


INSCRIPCIONS ONLINE


Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Carretera del Mig, 85-87 (Sortida 15 Ronda de Dalt) - 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Carrer de Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)