Aquesta formació té com a objectiu conèixer en profunditat les habilitats innates útils per a la venda; orientar el comportament per connectar amb el client i incrementar la seva confiança en el venedor o adaptar l’estil de comunicació al possible comprador fomentant l’enteniment i la complicitat.
Al llarg de la formació es tractaran els següents temaris:
1. Brànding professional
· Diferenciació de la meva marca.
Quins són els valors diferencials i com els presento?
· Principi de visibilitat. És visible la meva marca?
· Principi de posicionament.
Tècniques per incorporar el producte o servei al mapa mental del client.
2. El venedor d’ahir i el venedor d’avui. Diferències entre tots dos.
· La importància de connectar amb el client.
· Identificar els signes de venda. Com tractar la negativa del client. El no com a oportunitat.
· Els ingredients perfectes del comercial. Actitud + Coneixements + Habilitats. Com més coneguem
el producte o servei, millor el transmetrem.
· Entrenament per comunicar i connectar amb el client. L’empatia.
3. Gestió de clients
· Valor d’un client
· L’atenció al client
· Tractament de queixes i reclamacions
· La fidelització. Mesures de retenció de clients
· Seguiment comercial
4. Tècniques de negociació
· El procés de negociació. Estratègies i tàctiques de negociació
· Anàlisi de la contrapart
· Postnegociació. El seguiment