Atenció al client, consumidor o usuari  (nivell 3) [COMT0110]  

Competència general

Gestionar i executar els plans d'atenció al client / consumidor / usuari de béns i
serveis, d'acord amb la normativa i legislació vigent en matèria de consum,
els procediments establerts i les especificacions rebudes.

Àmbit professional

Desenvolupa la seva activitat en tots els sectors productius en l'àrea d'informació
i orientació al consumidor / usuari de béns i serveis, i en departaments de
atenció al client.

Sectors productius

Els principals subsectors on pot desenvolupar la seva activitat són:

-  Sector Privat: associacions de consumidors, cooperatives de consum, empreses industrials, empreses de serveis, empreses comercials.

-  Sector Públic: administració central, autonòmica i local.

En general, en organismes públics i empreses grans i mitjanes industrials i
comercials dins el departament d'atenció al consumidor / client de béns i
serveis.

Ocupacions o llocs de treball relacionats
  • Encarregats / es de l'àrea d'atenció al client en comerços.
  • Empleats / des administratius amb tasques d'atenció al públic no classificats sota altres
  • Tècnics /es en consum Tècnic / a d'informació/ atenció al client en empreses.
  • Tècnic /a en consum de les oficines d'informació al consumidor de les
  • Administracions Públiques.
  • Tècnic /a en consum en els organismes públics i privats de defensa dels consumidors.
  • Tècnic /a en consum de les cooperatives de consum.

Centres on s'imparteix

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local
Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Carretera del Mig, 85-87 (Sortida 15 Ronda de Dalt) - 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Carrer de Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)