Operacions auxiliars d'enregistrament i tractament de dades i documents (nivell 1) [ADGG0408] 

Competència general

Realitzar operacions d'enregistrament de dades, així com transcriure, reproduir i arxivar la informació i documentació requerides en les tasques administratives i de gestió, d'acord amb instruccions, normativa i procediments establerts, de forma coordinada i amb criteris de qualitat, productivitat, seguretat i respecte al medi ambient.

Àmbit professional

Aquest professional desenvolupa la seva activitat per compte d'altri, en qualsevol empresa o entitat del sector privat o públic, principalment en oficines, despatxos o departaments d'administració.

Sectors productius

És present a tots els sectors productius, així com en l'Administració Pública, destacant pel seu alt grau de transsectorialitat.

Ocupacions o llocs de treball relacionats
  • Administratiu/va comercial
  • Administratiu/va d'atenció al client
  • Administratiu/va de compres/magatzem
  • Administratiu/va de recepció en oficines
  • Administratiu/va de vendes/postvenda
  • Administratiu/va en arxiu d'oficines
  • Auxiliar administratiu/va comercial
  • Auxiliar administratiu/va de cobraments i pagaments
  • Auxiliar administratiu/va de comptabilitat
  • Auxiliar administratiu/va de facturació
  • Auxiliar administratiu/va de les diferents Administracions Públiques
  • Auxiliar administratiu/va del departament de recursos humans
  • Auxiliar d'arxiu
  • Auxiliar de serveis generals
  • Auxiliar de suport administratiu de compra i venda
  • Auxiliar d'informació  

Centres on s'imparteix

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local
Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Carretera del Mig, 85-87 (Sortida 15 Ronda de Dalt) - 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Carrer de Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)