Gestió de trucades de teleassistència (nivell 2) [SSCG0111]  

Competència general

Rebre, emetre i gestionar les trucades per prestar el servei de teleassistència, manejant les eines telemàtiques, tècniques d'atenció telefònica i habilitats psicosocials i de treball en equip, donant resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries i mobilitzant els recursos necessaris en el seu cas, garantint a tota hora la qualitat del servei, el tracte personalitzat i la confidencialitat de la informació.

Àmbit professional

Desenvolupa la seva activitat professional en l'àmbit públic i privat, per compte d'altri, en qualsevol organització que disposi de Centre d'Atenció per a la prestació de serveis de teleassistència, sota la supervisió del professional competent de nivell superior.

Sectors productius

S'ubica al sector de serveis socials i sociosanitaris, en les següents activitats productives: recepció, emissió i gestió de trucades, gestió administrativa i documental, coordinació i mobilització de recursos personals, socials, sanitaris i d'emergència.

Ocupacions o llocs de treball relacionats
  • Operador/a de teleassistència
  • Teleoperador/a de teleassistència

Centres on s'imparteix

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local
Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Carretera del Mig, 85-87 (Sortida 15 Ronda de Dalt) - 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Carrer de Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)